W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Tarnobrzega

ul. Kościuszki 32
39-400 Tarnobrzeg

tel. centrala: (+48) 15 822 65 70
fax: (+48) 15 822 52 81
e-mail: um@um.tarnobrzeg.pl

skrzynka podawcza
e-PUAP Urzędu Miasta Tarnobrzega
:
/43m87xibay/skrytka

NIP: 867 000 76 81
Regon: 830413509

Komisja Rewizyjna

Komisja Rewizyjna


Przedmiotem działania Komisji Rewizyjnej są sprawy związane z:

- kontrolą legalności, rzetelności i gospodarności działalności Prezydenta, podporządkowanych mu miejskich jednostek organizacyjnych oraz jednostek pomocniczych Miasta,
- opiniowaniem wykonania budżetu miasta i przygotowaniem oraz przedstawieniem Radzie wniosku w sprawie udzielenia lub nieudzielenia Prezydentowi absolutorium.


Skład Komisji Rewizyjnej:

1) Robert Niedbałowski- Przewodniczący,

2) Beata Pięta,

3) Damian Szwagierczak,

4) Robert Popek,

5) Adrian Turek.

https://www.prawomiejscowe.pl/UrzadMiastawTarnobrzegu/document/1055579/Uchwala-II_3_2024

https://www.prawomiejscowe.pl/UrzadMiastawTarnobrzegu/document/1055580/Uchwala-II_4_2024

https://www.prawomiejscowe.pl/UrzadMiastawTarnobrzegu/document/1110318/Uchwala-XIII_131_2024

https://www.prawomiejscowe.pl/UrzadMiastawTarnobrzegu/document/1110326/Uchwala-XIII_132_2024

 

Powiadom znajomego