Kto może wystąpić z wnioskiem?

  • osoby fizyczne
  • osoby prawne

Wymagane dokumenty:

W przypadku wniosku o zmianę strony umowy dzierżawy:

  • wniosek dzierżawcy o rozwiązanie umowy dzierżawy ze wskazaniem osoby będącej nabywcą nakładów;
  • wniosek nabywcy nakładów o zawarcie umowy dzierżawy z określeniem celu na jaki grunt będzie wykorzystywany;
  • umowę przedwstępną kupna sprzedaży nakładów poniesionych na budowę obiektu (np. kiosku, pawilonu) zlokalizowanego na gruncie objętym umową;
  • inne dokumenty w zależności od rodzaju sprawy.

Opłaty:

wniosek nie podlega opłacie

Sposób i miejsce złożenia dokumentów:

  • osobiście w Kancelarii Ogólnej Urzędu Miasta Tarnobrzega ul. Mickiewicza 7, parter
  • osobiście w Biurze Obsługi Interesantów ul. Mickiewicza7 sektor A sala 1 stanowisko nr 4
  • Listownie przez operatora pocztowego
  • Za pomocą platformy ePUAP na adres elektronicznej skrzynki podawczej: /43m87xibay/skrytka

Termin i sposób załatwienia sprawy:

Umowa dzierżawy/najmu/użyczenia sporządzana jest w terminie ok. 1 miesiąca od daty zgromadzenia kompletu dokumentów w sprawie.

Tryb odwoławczy:

Nie przysługuje

Podstawa prawna:

- Ustawa z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami;

- Ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny

- Zarządzenie Nr 132/2021 Prezydenta Miasta Tarnobrzega z dnia 19 kwietnia 2021r. w sprawie ustalenia stawek czynszu z tytułu najmu, dzierżawy nieruchomości stanowiących własność Miasta Tarnobrzega

Uwagi:

Wydzierżawieniu podlegają nieruchomości niezabudowane z przeznaczeniem na cele rolne, poprawę warunków zagospodarowania działki własnej, ogródek przydomowy oraz inne.  

 

Informacja o przetwarzaniu Pani/Pana danych osobowych znajduje się w załączniku "Klauzula RODO".
Prosimy o zapoznanie się z jej treścią.

 

Kontakt:
Wydział Geodezji i Gospodarki Gruntami
tel. 15 81 81 240

 

 

 



Załączniki:

Klauzula RODO
Wniosek o zawarcie umowy najmu
Wniosek o zawarcie umowy dzierżawy
Wniosek o zawarcie umowy użyczenia