Komunikat dotyczący funkcjonowania systemu nieodpłatnej pomocy prawnej, nieodpłatnego poradnictwa obywatelskiego oraz mediacji na terenie Miasta Tarnobrzega

 

W związku z rozprzestrzenianiem się wirusa SARS-CoV-2, zmianie ulega system udzielania nieodpłatnej pomocy prawnej, nieodpłatnego poradnictwa obywatelskiego oraz mediacji na terenie Miasta Tarnobrzega w dniach od 31 stycznia do 28 lutego 2022 r.

Dyżury prowadzone będą w sposób hybrydowy. 

 

PUNKT PRZY UL. KOPERNIKA 3 – porady udzielane wyłącznie za pośrednictwem środków komunikowania się na odległość, tj. za pośrednictwem telefonu, e-maila, komunikatorów internetowych.

1.      Poniedziałki     – 10:00 – 14:00          – 505 083 294

2.      Wtorki             – 08:00 – 12:00          – 509 918 243

3.      Środy               – 09:00 – 13:00          – 605 469 764

4.      Czwartek         – 10:00 – 14:00          – 505 083 294

5.      Piątek               – 08:00 – 12:00          – 605 469 764

 

PUNKT PRZY UL. KOŚCIUSZKI 30 – porady udzielane pośrednictwem środków komunikowania się na odległość, tj. za pośrednictwem telefonu, e-maila, komunikatorów internetowych oraz w sposób stacjonarny.

1.      Poniedziałki     – 15:30 – 19:30          – tel. 15 81 81 512

2.      Wtorki             – 15:30 – 19:30          – porady udzielane stacjonarnie 

3.      Środy               – 15:30 – 19:30          – tel. 15 81 81 512

4.      Czwartek         – 15:30 – 19:30          – tel. 15 81 81 512

5.      Piątek               – 15:30 – 19:30          – tel. 15 81 81 512

 

 ABY SKORZYSTAĆ Z PORADY NALEŻY:

·         umówić poradę pod numerem telefonu 15 81 81 573 (od poniedziałku do piątku o godzinach 7-30 15-30) lub

·         za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: npp.tbg@um.tarnobrzeg.pl przesłać wniosek o uzyskanie ww. pomocy zawierający oświadczenie, że osoba nie jest w stanie ponieść kosztów odpłatnej pomocy prawnej (wzór wniosku wraz z oświadczeniem w załączniku). Po złożeniu ww. dokumentu prawnicy skontaktują się z osobą w celu udzielania nieodpłatnej pomocy prawnej za pomocą środków porozumiewania się na odległość.

W wyjątkowej sytuacji uzasadnionej brakiem dostępu do Internetu osoba potrzebująca nieodpłatnej pomocy prawnej lub porady obywatelskiej może złożyć wniosek o uzyskanie nieodpłatnej pomocy prawnej lub nieodpłatnego poradnictwa obywatelskiego wraz z oświadczeniem – ustnie przez telefon.

Za utrudnienia przepraszamy.