ZAWIADOMIENIE

Przewodniczący Rady Miasta Tarnobrzega zawiadamia 

o możliwości zabrania głosu przez mieszkańców w debacie 

nad „Raportem o stanie Miasta Tarnobrzega za 2023 r.”


 

Prezydent Miasta Tarnobrzega na podstawie art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym z dnia 8 marca 1990 r. (t. j. Dz. U. z 2024 r. poz. 609), przedstawia Radzie Miasta Raport 
o stanie Miasta Tarnobrzega, który obejmuje jego działalność w 2023 r.

Raport ten zostanie rozpatrzony podczas sesji Rady Miasta w dniu 27 czerwca 2024 r., która rozpocznie się o godzinie 09:00 w sali kameralnej Tarnobrzeskiego Domu Kultury przy ul. Słowackiego 2.

W debacie nad raportem mogą wziąć udział mieszkańcy Miasta Tarnobrzega. Mieszkaniec, który chciałby zabrać głos w debacie, zobowiązany jest złożyć pisemne zgłoszenie do Przewodniczącego Rady Miasta Tarnobrzega, poparte podpisami co najmniej 
50 osób. Formularz zgłoszenia stanowi załącznik do niniejszego zawiadomienia.

 

Zgłoszenia przyjmowane będą do 26 czerwca 2024 roku:

- na Kancelarii Ogólnej Urzędu Miasta Tarnobrzega przy ul. Mickiewicza 7 (w godzinach pracy Urzędu: poniedziałek- piątek 7:30-15:30, wtorek 7:30-16:30),

- za pośrednictwem operatora pocztowego (liczy się data wpływu do Urzędu - w godzinach pracy Urzędu: poniedziałek- piątek 7:30-15:30, wtorek 7:30-16:30),

- przez EPUAP na adres: /43m87xibay/skrytka ,

- adres e-mail: um@um.tarnobrzeg.pl . 

Kolejność zgłoszeń decyduje o kolejności zabrania głosu podczas debaty.

 



Przewodniczący Rady Miasta

 

     /-/    Norbert Mastalerz