Kto może wystąpić z wnioskiem?

Wniosek składa właściciel pojazdu lub jego pełnomocnik.

Wymagane dokumenty

Wypełnij prawidłowo wniosek i dołącz do niego:

1.  dowód rejestracyjny,

2.  pełnomocnictwo, w przypadku gdy strona działa przez pełnomocnika.

 
Opłaty

Wydanie dodatkowej tablicy rejestracyjnej lub jej wtórnika podlega opłacie:

  • 52,50 zł – wydanie dodatkowej tablicy rejestracyjnej lub jej wtórnika,

  • 17,00 zł w przypadku złożenia pełnomocnictwa.

W przypadku gdy pełnomocnikiem będzie Twój mąż, żona, rodzic, dziecko, rodzeństwo, dziadkowie, wnuki – złożenie pełnomocnictwa jest bezpłatne. Prokura, jako szczególny rodzaj pełnomocnictwa, podlega opłacie.

Wydanie dodatkowej tablicy lub jej wtórnika oraz ewentualnego pełnomocnictwa  możesz opłacić:

  • przelewem na konto Urzędu Miasta  Tarnobrzega: PKO S.A. I Oddział Tarnobrzeg nr 18 1240 2744 1111 0000 3990 9547,

  • gotówką lub kartą w Kasie Urzędu Miasta Tarnobrzega przy ul. Mickiewicza 7.


Miejsce złożenia dokumentów

Wydział Komunikacji, Urząd Miasta Tarnobrzega, ul. Mickiewicza 7, 39-400 Tarnobrzeg, Biuro Obsługi Interesanta, Sektor A, Sala 2, tel. 15 81 81 271. 


Termin i sposób załatwienia

Wniosek jest realizowany bezzwłocznie.

 

Tryb odwoławczy

Nie występuje.

 

Podstawa prawna

Ustawa z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym wraz z przepisami wykonawczymi.

 

Kontakt:
Wydział Komunikacji 
tel. 15 81 81 271



Załączniki:

Wniosek