Kto może wystąpić z wnioskiem?

Wniosek składa właściciel pojazdu lub jego pełnomocnik.

Wymagane dokumenty

Wypełnij prawidłowo wniosek i dołącz do niego:

  1. dotychczasowy dowód rejestracyjny,

  2. dokument potwierdzający zmianę nazwiska lub adresu.

Opłaty

Wydanie nowego dowodu rejestracyjnego podlega opłacie.

Wysokość opłat:

  • 54,00 zł – wydanie nowego dowodu rejestracyjnego,

  • 18,50 zł w przypadku konieczności wydania pozwolenia czasowego na okres do momentu wydania nowego dowodu rejestracyjnego,

  • 17,00 zł w przypadku złożenia pełnomocnictwa.

W przypadku gdy pełnomocnikiem będzie Twój mąż, żona, rodzic, dziecko, rodzeństwo, dziadkowie, wnuki – złożenie pełnomocnictwa jest bezpłatne. Prokura, jako szczególny rodzaj pełnomocnictwa, podlega opłacie.

Wydanie dokumentów możesz opłacić:

  • przelewem na konto Urzędu Miasta  Tarnobrzega: PKO S.A. I Oddział Tarnobrzeg nr 18 1240 2744 1111 0000 3990 9547,
  • gotówką lub kartą w Kasie Urzędu Miasta przy ul. Mickiewicza 7.

Miejsce złożenia dokumentów

Wydział Komunikacji, Urząd Miasta Tarnobrzega, ul. Mickiewicza 7, 39-400 Tarnobrzeg, Biuro Obsługi Interesanta, Sektor A, Sala 2, tel. 15 81 81 271. 

Termin i sposób załatwienia

Wniosek jest realizowany bezzwłocznie.

Tryb odwoławczy

Nie występuje.

Podstawa prawna

- Ustawa z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym wraz z przepisami wykonawczymi.


Kontakt:
Wydział Komunikacji 
tel. 15 81 81 271



Załączniki:

Wniosek