W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Tarnobrzega

ul. Kościuszki 32
39-400 Tarnobrzeg

tel. centrala: (+48) 15 822 65 70
fax: (+48) 15 822 52 81
e-mail: um@um.tarnobrzeg.pl

skrzynka podawcza
e-PUAP Urzędu Miasta Tarnobrzega
:
/43m87xibay/skrytka

NIP: 867 000 76 81
Regon: 830413509

Klauzula informacyjna dla osób składających oświadczenia majątkowe.

Klauzula informacyjna dla osób składających oświadczenia majątkowe

1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych w Urzędzie Miasta Tarnobrzega jest Prezydent Miasta Tarnobrzega, z siedzibą przy ul. Kościuszki 32, 39-400 Tarnobrzeg.

2) Jeśli ma Pani/Pan pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania Pani/Pana danych osobowych w zakresie działania Urzędu Miasta Tarnobrzega, a także przysługujących Pani/Panu uprawnień, może się Pani/Pan skontaktować  z Inspektorem Ochrony Danych w Urzędzie Miasta Tarnobrzega za pomocą adresu: iod@um.tarnobrzeg.pl  lub pisemnie na adres siedziby administratora.

3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 24h ustawy z 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym, w celu wykonania obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze danych osobowych związanego z przyjmowaniem, analizą, przekazywaniem do właściwych organów i instytucji oraz publikacją oświadczeń majątkowych.

4) Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będą podmioty zewnętrzne ściśle określone przypisami prawa, a jawna część  oświadczenia majątkowego /część A/  będzie publikowana w Biuletynie Informacji Publicznej na podstawie ustawy z dnia 6 września 2001r. o dostępie do informacji publicznej. 

5) Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowych.  

6) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez czas określony w szczegółowych przepisach.

7) Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.

8) Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Urzędu Ochrony Danych Osobowych gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.

9) Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest wymogiem ustawowym. Konsekwencją niepodania przez Pana/Panią danych osobowych jest naruszenie przepisów ustawy z dnia z 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym.

10) Administrator Danych Osobowych nie przewiduje zautomatyzowanego podejmowania decyzji ani profilowania w oparciu o otrzymanie od Pani/Pana dane osobowe.

Powiadom znajomego