W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Tarnobrzega

ul. Kościuszki 32
39-400 Tarnobrzeg

tel. centrala: (+48) 15 822 65 70
fax: (+48) 15 822 52 81
e-mail: um@um.tarnobrzeg.pl

skrzynka podawcza
e-PUAP Urzędu Miasta Tarnobrzega
:
/43m87xibay/skrytka

NIP: 867 000 76 81
Regon: 830413509

Prezydent Miasta Tarnobrzega

Prezydent Miasta Tarnobrzega
Łukasz Nowak

Budynek Urzędu Miasta
przy ul. Tadeusza Kościuszki 32,
pokój numer 202

tel. (+48) 15 818 15 70   
fax (+48) 15 822 25 04

e-mail: prezydent@um.tarnobrzeg.pl

 


Zakres zadań Prezydenta Miasta

Najważniejsze zadania Prezydenta Miasta Tarnobrzega:

1. Przygotowywanie projektów  uchwał  Rady Miasta.
2. Wykonywanie uchwał i określanie sposobu ich wykonania.
3. Gospodarowanie mieniem komunalnym.
4. Wykonywanie budżetu.
5. Zatrudnianie i zwalnianie kierowników miejskich jednostek organizacyjnych oraz wykonywanie zwierzchnictwa służbowego powiatowych służb, inspekcji.
6. Wykonywanie funkcji kierownika Urzędu Miasta.
7. Opracowywanie planu operacyjnego ochrony przed powodzią oraz ogłaszanie i odwoływanie pogotowia i alarmu przeciwpowodziowego.
8. Podejmowanie działań w przypadku stanu klęski żywiołowej.
9. Zarządzanie ewakuacji z obszarów bezpośrednio zagrożonych niebezpieczeństwem utraty życia lub mienia.




Powiadom znajomego