Wyniki weryfikacji projektów złożonych do budżetu obywatelskiego na 2023 rok
Wnioskodawcom, których projekty zostały odrzucone przysługuje odwołanie: § 14 ust. 4 i 5 Uchwały Nr Xi/110/2019 Rady Miasta Tarnobrzega z dnia 24 kwietnia 2019 r. w sprawie budżetu obywatelskiego Miasta Tarnobrzega, w związku z projektem zgłoszonym do budżetu obywatelskiego Miasta Tarnobrzega na 2023 rok.
Odwołanie należy wnosić w terminie 7 dni od daty podania do publicznej wiadomości list zweryfikowanych projektów, tj. od dnia 28 września 2022 r. Prawo to przysługuje osobom zgłaszającym projekt (wnioskodawcom). Odwołanie powinno zawierać uzasadnienie. Odwołanie wnosi się pisemnie do Prezydenta Miasta Tarnobrzega (adres: ul. Tadeusza Kościuszki 32, 39-400 Tarnobrzeg), który przekazuje je do Komisji Głównej Rady Miasta Tarnobrzega, która w terminie wskazanym w harmonogramie, rozstrzyga w sprawie ostatecznego dopuszczenia bądź niedopuszczenia tych projektów do głosowania.