W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Tarnobrzega

ul. Kościuszki 32
39-400 Tarnobrzeg

tel. centrala: (+48) 15 822 65 70
fax: (+48) 15 822 52 81
e-mail: um@um.tarnobrzeg.pl

skrzynka podawcza
e-PUAP Urzędu Miasta Tarnobrzega
:
/43m87xibay/skrytka

NIP: 867 000 76 81
Regon: 830413509

Wyniki weryfikacji projektów złożonych do budżetu obywatelskiego na 2023 rok

Wnioskodawcom, których projekty zostały odrzucone przysługuje odwołanie: § 14 ust. 4 i 5 Uchwały Nr Xi/110/2019 Rady Miasta Tarnobrzega z dnia 24 kwietnia 2019 r. w sprawie budżetu obywatelskiego Miasta Tarnobrzega, w związku z projektem zgłoszonym do budżetu obywatelskiego Miasta Tarnobrzega na 2023 rok.

Odwołanie należy wnosić w terminie 7 dni od daty podania do publicznej wiadomości list zweryfikowanych projektów, tj. od dnia 28 września 2022 r. Prawo to przysługuje osobom zgłaszającym projekt (wnioskodawcom). Odwołanie powinno zawierać uzasadnienie. Odwołanie wnosi się pisemnie do Prezydenta Miasta Tarnobrzega (adres: ul. Tadeusza Kościuszki 32, 39-400 Tarnobrzeg), który przekazuje je do Komisji Głównej Rady Miasta Tarnobrzega, która w terminie wskazanym w harmonogramie, rozstrzyga w sprawie ostatecznego dopuszczenia bądź niedopuszczenia tych projektów do głosowania.

Załączniki

Powiadom znajomego