W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Tarnobrzega

ul. Kościuszki 32
39-400 Tarnobrzeg

tel. centrala: (+48) 15 822 65 70
fax: (+48) 15 822 52 81
e-mail: um@um.tarnobrzeg.pl

skrzynka podawcza
e-PUAP Urzędu Miasta Tarnobrzega
:
/43m87xibay/skrytka

NIP: 867 000 76 81
Regon: 830413509

Obwieszczenie Prezydenta Miasta Tarnobrzega ws. przesunięcia terminu opublikowania raportu z przebiegu konsultacji społecznych dotyczących przebudowy placu Bartosza Głowackiego

Obwieszczenie Prezydenta Miasta Tarnobrzega ws. przesunięcia terminu opublikowania raportu z przebiegu konsultacji społecznych dotyczących przebudowy placu Bartosza Głowackiego przeprowadzonych w okresie od 14.03.2024 r. do 05.04.2024 r.
Zgodnie § 9 ust. 2 Uchwały nr XXV/277/2020 Rady Miasta Tarnobrzega z dnia 26 lutego 2020 r. w sprawie przyjęcia zasad i trybu prowadzenia konsultacji społecznych z mieszkańcami Tarnobrzega, raport z przebiegu konsultacji powinien być podany do publicznej wiadomości w ciągu 30 dni od dnia zakończenia procesu zbierania uwag i opinii. Z uwagi na konieczność wprowadzenia zmian w koncepcji przebudowy placu, które wyniknęły po spotkaniu stacjonarnym z Prezydentem Miasta Tarnobrzega w dniu 03.04.2024r. oraz rozmów z przedsiębiorcami działającymi na runku, opublikowanie raportu zostaje przesunięte na termin do dnia 05.06.2024 r. 

Załączniki

Powiadom znajomego