W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Tarnobrzega

ul. Kościuszki 32
39-400 Tarnobrzeg

tel. centrala: (+48) 15 822 65 70
fax: (+48) 15 822 52 81
e-mail: um@um.tarnobrzeg.pl

skrzynka podawcza
e-PUAP Urzędu Miasta Tarnobrzega
:
/43m87xibay/skrytka

NIP: 867 000 76 81
Regon: 830413509

„WYKONANIE I DOSTAWA TABLIC REJESTRACYJNYCH”

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na „WYKONANIE I DOSTAWA TABLIC REJESTRACYJNYCH”
Status zamówienia rozstrzygnięte
Nr sprawy Km-IV.271.8.2022
Zamawiający Urząd Miasta Tarnobrzega
Tryb zamówienia zapytanie ofertowe
Rodzaj zamówienia Dostawy
Termin składania ofert
Sposób składania ofert Oferty należy składać w siedzibie Urzędu Miasta Tarnobrzega, 39-400 Tarnobrzeg, ul. Mickiewicza 7, Kancelaria Ogólna osobiście lub pocztą
rozstrzygnięcie

Zamawiający uprzejmie informuje, że w postępowaniu, którego przedmiotem zamówienia jest „Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych” jako najkorzystniejsza została wybrana oferta wykonawcy:

 

PPUH „TABLITEK” – Bogumił Sobota,

ul. Żółkiewskiego 7 A/3, 35-203 Rzeszów

za cenę brutto  65 840,68 zł

 

Załączniki

Powiadom znajomego