W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Tarnobrzega

ul. Kościuszki 32
39-400 Tarnobrzeg

tel. centrala: (+48) 15 822 65 70
fax: (+48) 15 822 52 81
e-mail: um@um.tarnobrzeg.pl

skrzynka podawcza
e-PUAP Urzędu Miasta Tarnobrzega
:
/43m87xibay/skrytka

NIP: 867 000 76 81
Regon: 830413509

Roboty budowlane polegających na wykonaniu utwardzenia terenu jako drogi tymczasowej na działce miejskiej nr ewid 1213 obręb 0003 Miechocin w Tarnobrzegu.

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Roboty budowlane polegających na wykonaniu utwardzenia terenu jako drogi tymczasowej na działce miejskiej nr ewid 1213 obręb 0003 Miechocin w Tarnobrzegu.
Status zamówienia unieważnione
Zamawiający Urząd Miasta Tarnobrzega
Tryb zamówienia zapytanie ofertowe
Rodzaj zamówienia Roboty budowlane
Termin składania ofert
Sposób składania ofert Oferty należy składać w siedzibie Urzędu Miasta w Tarnobrzegu, 39-400 Tarnobrzeg, ul. Mickiewicza 7, Kancelaria Ogólna osobiście, pocztą
unieważnienie

Działając na podstawie § 12 ust. 29 Regulaminu Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Tarnobrzega (Zarządzenie Prezydenta Miasta Tarnobrzega Nr 7/2021 
z dnia 14.01.2021 r.) Zamawiający zawiadamia o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia.

 

Uzasadnienie faktyczne:

Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, gdyż cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć 
na sfinansowanie zamówienia.

 

Uzasadnienie prawne:

§ 12 ust. 26 pkt. 3 w/w Regulaminu Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Tarnobrzega (Zarządzenie Prezydenta Miasta Tarnobrzega Nr 7/2021 z dnia 14.01.2021 r.).

 

Załączniki

Powiadom znajomego