W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Tarnobrzega

ul. Kościuszki 32
39-400 Tarnobrzeg

tel. centrala: (+48) 15 822 65 70
fax: (+48) 15 822 52 81
e-mail: um@um.tarnobrzeg.pl

skrzynka podawcza
e-PUAP Urzędu Miasta Tarnobrzega
:
/43m87xibay/skrytka

NIP: 867 000 76 81
Regon: 830413509

Poprawa dostępności budynków Urzędu Miasta, Przedszkola Nr 3 oraz trybuny przy Stadionie Miejskim w Tarnobrzegu: Zadanie nr 1 – Budowa windy dla osób niepełnosprawnych w budynku biurowo-administracyjnym siedziby Urzędu Miasta Tarnobrzega przy ul. Mickiewicza 7 w Tarnobrzegu. Zadanie nr 2 – Budowa pochylni dla osób niepełnosprawnych oraz przebudowa schodów w Przedszkolu nr 3 przy ul. Dekutowskiego 2 w Tarnobrzegu. Zadanie nr 3 – Montaż szybu wraz z platformą dla osób niepełnosprawnych w budynku

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Poprawa dostępności budynków Urzędu Miasta, Przedszkola Nr 3 oraz trybuny przy Stadionie Miejskim w Tarnobrzegu: Zadanie nr 1 – Budowa windy dla osób niepełnosprawnych w budynku biurowo-administracyjnym siedziby Urzędu Miasta Tarnobrzega przy ul. Mickiewicza 7 w Tarnobrzegu. Zadanie nr 2 – Budowa pochylni dla osób niepełnosprawnych oraz przebudowa schodów w Przedszkolu nr 3 przy ul. Dekutowskiego 2 w Tarnobrzegu. Zadanie nr 3 – Montaż szybu wraz z platformą dla osób niepełnosprawnych w budynku trybuny przy Stadionie Miejskim przy ul. Niepodległości 2 w Tarnobrzegu.
Status zamówienia rozstrzygnięte
Nr sprawy BZP-I.271.36.2024
Zamawiający Urząd Miasta Tarnobrzega
Tryb zamówienia tryb podstawowy art. 275 pkt 1 Pzp
Rodzaj zamówienia Roboty budowlane
Termin składania ofert
Sposób składania ofert elektronicznie
rozstrzygnięcie

Działając na podstawie art. 253 ust. 2 ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2024, poz. 1320), Zamawiający informuje, że dokonał wyboru najkorzystniejszej oferty.

Jako ofertę najkorzystniejszą uznano ofertę złożoną przez Wykonawcę:

Zadanie 3

INTERO SERWIS Sp. z o.o

ul. Daniłowskiego 6/76

01-833 Warszawa

Cena brutto wykonania: 381 300,00 zł

Jednocześnie Zamawiający unieważnia postępowanie w : 

Zadaniu 1

Uzasadnienie faktyczne:

Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, gdyż cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

Uzasadnienie prawne:

Art. 255 ust. 3) ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2024, poz. 1320.).

 

Zadaniu 2

Uzasadnienie faktyczne:

Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, gdyż nie złożono żadnej oferty.

Uzasadnienie prawne:

Art. 255 ust. 1) ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2024, poz. 1320).

 

Powiadom znajomego