W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Tarnobrzega

ul. Kościuszki 32
39-400 Tarnobrzeg

tel. centrala: (+48) 15 822 65 70
fax: (+48) 15 822 52 81
e-mail: um@um.tarnobrzeg.pl

skrzynka podawcza
e-PUAP Urzędu Miasta Tarnobrzega
:
/43m87xibay/skrytka

NIP: 867 000 76 81
Regon: 830413509

Produkcja i dostawa tablic rejestracyjnych w okresie 12 miesięcy

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Produkcja i dostawa tablic rejestracyjnych w okresie 12 miesięcy
Status zamówienia rozstrzygnięte
Nr sprawy BZP-I.271.55.2024
Zamawiający Urząd Miasta Tarnobrzega
Tryb zamówienia tryb podstawowy art. 275 pkt 1 Pzp
Rodzaj zamówienia Dostawy
Termin składania ofert
Sposób składania ofert elektronicznie
rozstrzygnięcie

Działając na podstawie art. 253 ust. 2 ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2024, poz. 1320), Zamawiający informuje, że dokonał wyboru najkorzystniejszej oferty.

Jako ofertę najkorzystniejszą uznano ofertę złożoną przez Wykonawcę:

 

PPUH TABLITEK Bogumił Sobota

35-203 Rzeszów

 ul. Żółkiewskiego 7a/3

Cena brutto wykonania: 214 986,78 zł

Powiadom znajomego