Wydanie/przedłużenie legitymacji instruktora nauki jazdy
Wersja strony w formacie XMLKategoria sprawy | komunikacja, transport |
---|---|
Komórka odpowiedzialna | Wydział Komunikacji |
Kto może wystąpić z wnioskiem?
Legitymację instruktora wydaje się po spełnieniu przez osobę warunków wymienionych w art. 33 ust. 1 ustawy z dnia 5 stycznia 2011 r. o kierujących pojazdami.
Wymagane dokumenty:
Aby uzyskać wpis wypełnij wniosek (Załącznik nr 1), następnie wydrukuj go i podpisz.
Do wniosku załącz następujące dokumenty:
- aktualne zdjęcie o wym. 3,5 x 4,5 cm;
- dowód osobisty (do wglądu);
- prawo jazdy (do wglądu);
oraz jeżeli legitymacja straciła ważność:
- aktualne orzeczenie lekarskie;
- aktualne orzeczenie psychologiczne.
Dokumenty muszą być w oryginale.
Opłaty:
Za wpis do ewidencji musisz wnieść opłatę.
Wysokość opłaty:
- Wymiana legitymacji instruktora jest bezpłatna.
- 50zł – wpis lub zmiana wpisu do ewidencji instruktorów.
Możesz to zrobić:
1. przelewem na konto Urzędu Miasta Tarnobrzega:
- nr konta Urzędu: PKO S.A. I Oddział Tarnobrzeg
Nr 18124027441111000039909547
2. gotówką (ul. Mickiewicza 7, 39-400 Tarnobrzeg, Kasa).
Miejsce złożenia dokumentów:
Wydział Komunikacji, Urząd Miasta Tarnobrzega, ul. Mickiewicza 7, 39-400 Tarnobrzeg, BOI Sektor A Sala 2, tel. 158181209
Termin i sposób załatwienia:
Wpis lub odmowa wpisu do ewidencji instruktorów następuje w drodze decyzji administracyjnej w terminie 7 dni.
Tryb odwoławczy:
Możesz odwołać się do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Tarnobrzegu w terminie do 14 dni.
Podstawa prawna:
- ustawy z dnia 05.01.2011 r. - o kierujących pojazdami, wraz z przepisami wykonawczymi.
Informacja o przetwarzaniu Pani/Pana danych osobowych znajduje się w załączniku "Klauzula RODO".
Prosimy o zapoznanie się z jej treścią.