W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Tarnobrzega

ul. Kościuszki 32
39-400 Tarnobrzeg

tel. centrala: (+48) 15 822 65 70
fax: (+48) 15 822 52 81
e-mail: um@um.tarnobrzeg.pl

skrzynka podawcza
e-PUAP Urzędu Miasta Tarnobrzega
:
/43m87xibay/skrytka

NIP: 867 000 76 81
Regon: 830413509

Udzielenie zezwolenia na posiadanie i hodowanie lub utrzymywanie charta rasowego lub mieszańca

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Kategoria sprawy Środowisko, rolnictwo
Komórka odpowiedzialna Wydział Gospodarki Komunalnej i Środowiska

Kto może wystąpić z wnioskiem? 

Każdy kto posiada charta rasowego lub jego mieszańca.

Wymagane dokumenty do załatwienia sprawy:

1) Wniosek powinien zawierać: dane identyfikacyjne wnioskodawcy ( imię nazwisko, adres zamieszkania i telefon kontaktowy), informacja
o posiadanym psie (pochodzenie psa, rasa, data urodzenia psa, płeć, sposób oznakowania psa, adres utrzymywania psa  oraz opis miejsca i warunków w jakich wnioskodawca zamierza utrzymywać psa).

2) Do wniosku należy dołączyć załączniki takie jak: oświadczenie o znajomości stosowanych przepisów, kopię rodowodu lub metryki, zaświadczenie o aktualnym szczepieniu psa przeciwko wściekliźnie, dowód uiszczenia opłaty skarbowej w kwocie 82 zł, klauzula informacyjna RODO. 

W załączeniu wzór wniosku/oraz innych niezbędnych dokumentów. 

Opłaty: 

Opłata Skarbowa za wydanie zezwolenia wynosi 82 zł.

Sposób i miejsce złożenia dokumentów:

1) osobiście w Biurze Obsługi Interesantów

2) listownie przez operatora pocztowego

3) za pomocą platformy ePUAP, na adres elektronicznej skrzynki podawczej: /43m87xibay/skrytka

Termin załatwienia sprawy: 

W przypadku złożenia kompletnego wniosku wraz z załącznikami nie dłużej niż 1 miesiąc, a w przypadku sprawy szczególnie skomplikowanej nie dłużej niż 2 miesiące, nie wliczając terminów przewidzianych  w przepisach prawa dla dokonania określonych czynności, okresów zawieszenia postępowania oraz okresów opóźnień spowodowanych z winy strony albo z przyczyn niezależnych od organu.

Tryb odwoławczy: 

Wnioskodawcy przysługuje odwołanie od decyzji do Samorządowego  Kolegium Odwoławczego w Tarnobrzegu za pośrednictwem Prezydenta Miasta Tarnobrzeg w terminie 14 dni od doręczenia decyzji oraz zażalenie  do Samorządowego  Kolegium Odwoławczego w przypadku nie załatwienia sprawy w terminie ustawowym.

Podstawa prawna:

- Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeks Postępowania Administracyjnego; 

- Ustawa z dnia 13 października 1995 r. - Prawo łowieckie; 

- Rozporządzenie Ministra rolnictwa i rozwoju wsi z dnia 5 lipca 2010 r. w sprawie warunków i sposobu hodowania i utrzymywania chartów rasowych oraz ich mieszańców;

- Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. – O opłacie skarbowe.

Uwagi:

Brak

 

Informacja o przetwarzaniu Pani/Pana danych osobowych znajduje się w załączniku "Klauzula RODO".
Prosimy o zapoznanie się z jej treścią.

 

Kontakt:
Wydział Gospodarki Komunalnej i Środowiska
tel. centrali  822 65 70  wew. 219

Załączniki

Klauzula RODO docx, 12 kB

Powiadom znajomego