W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Tarnobrzega

ul. Kościuszki 32
39-400 Tarnobrzeg

tel. centrala: (+48) 15 822 65 70
fax: (+48) 15 822 52 81
e-mail: um@um.tarnobrzeg.pl

skrzynka podawcza
e-PUAP Urzędu Miasta Tarnobrzega
:
/43m87xibay/skrytka

NIP: 867 000 76 81
Regon: 830413509

Wydanie zaświadczenia o objęciu/nie objęciu gruntu uproszczonym planem urządzenia lasu

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Kategoria sprawy Środowisko, rolnictwo
Komórka odpowiedzialna Wydział Gospodarki Komunalnej i Środowiska

Kto może wystąpić z wnioskiem? 

Osoba fizyczna, osoba prawna posiadająca interes prawny w urzędowym potwierdzeniu określonych faktów lub stanu prawnego.

Wymagane dokumenty do załatwienia sprawy:

1) Wniosek powinien zawierać: dane identyfikacyjne wnioskodawcy ( imię nazwisko, adres zamieszkania i telefon kontaktowe), numer ewidencyjny działki, obręb, w którym zlokalizowana jest działka oraz adres działki. 

2) Do wniosku należy dołączyć załączniki takie jak: dowód uiszczenia opłaty skarbowej w kwocie 17 zł, klauzula informacyjna RODO, a także przypadku wyznaczenia pełnomocnika- pełnomocnictwo. 

W załączeniu wzór wniosku/oraz innych niezbędnych dokumentów. 

Opłaty: 

Opłata skarbowa za wydanie zaświadczenia – 17 zł;

W przypadku reprezentowania wnioskodawcy przez pełnomocnika opłata od złożenia dokumentu stwierdzającego udzielenie pełnomocnictwa lub prokury albo jego odpisu, wypisu lub kopii -  17 zł (z wyłączeniem pełnomocnictwa udzielanego małżonkowi, wstępnemu, zstępnemu lub rodzeństwu, lub gdy mocodawcą jest podmiot zwolniony z opłaty skarbowej).

Opłatę skarbową można uiścić, w kasie Urzędu Miasta Tarnobrzega przy ul. Mickiewicza 7 lub przelewem rachunek bankowy Urzędu Miasta Tarnobrzega nr 18 1240 2744 1111 0000 3990 9547 w Banku Pekao S.A. I Oddział Tarnobrzeg

Sposób i miejsce złożenia dokumentów:

1) osobiście w Biurze Obsługi Interesantów

2) listownie przez operatora pocztowego

3) za pomocą platformy ePUAP, na adres elektronicznej skrzynki podawczej: /43m87xibay/skrytka

Termin załatwienia sprawy: 

Zgodnie z Kodeksem postępowania administracyjnego sprawa zostanie załatwiona nie później niż w terminie 7 dni od daty złożenia wniosku
(w przypadku uzupełnień braków we wniosku termin może ulec wydłużeniu).

Tryb odwoławczy: 

Wnioskodawcy przysługuje zażalenie  do Samorządowego  Kolegium Odwoławczego w przypadku nie załatwienia sprawy w terminie ustawowym lub w przypadku odmowy wydania zaświadczenia lub zaświadczenia o treści żądanej przez osobę ubiegającą się o nie.

Podstawa prawna:

- Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeks Postępowania Administracyjnego; 

- Ustawa z dnia 28 września 1991 r. - O lasach 

- Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. – O opłacie skarbowe

Uwagi:

Brak

Informacja o przetwarzaniu Pani/Pana danych osobowych znajduje się w załączniku "Klauzula RODO".
Prosimy o zapoznanie się z jej treścią.

 

Kontakt:
Wydział Gospodarki Komunalnej i Środowiska  
tel. 15 81 81 219, 15 81 81 264

Załączniki

Powiadom znajomego