W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Tarnobrzega

ul. Kościuszki 32
39-400 Tarnobrzeg

tel. centrala: (+48) 15 822 65 70
fax: (+48) 15 822 52 81
e-mail: um@um.tarnobrzeg.pl

skrzynka podawcza
e-PUAP Urzędu Miasta Tarnobrzega
:
/43m87xibay/skrytka

NIP: 867 000 76 81
Regon: 830413509

Wydawanie wypisów i wyrysów z operatu ewidencyjnego

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Kategoria sprawy nieruchomości
Komórka odpowiedzialna Wydział Geodezji i Gospodarki Gruntami

Kto może wystąpić z wnioskiem?

  • osoba fizyczna

  • osoba prawna

Wymagane dokumenty:

Wniosek

Opłaty:

Wniosek nie podlega opłacie skarbowej.

Opłata za sporządzenie i wydanie wypisów oraz wyrysów z operatu ewidencji gruntów i budynków jest iloczynem odpowiednich stawek podstawowych, liczby jednostek rozliczeniowych oraz współczynników korygujących lub sumą takich iloczynów. 

Wysokości stawek podstawowych w odniesieniu do odpowiednich jednostek rozliczeniowych, wysokość współczynników korygujących oraz zasad ustalania tych współczynników, a także szczegółowe zasady obliczania wysokości opłaty określa załącznik do ustawy z dnia 17 maja 1989r. Prawo geodezyjne i kartograficzne – tabela nr 11

Opłatę pobiera się przed sporządzeniem i wydaniem wypisów i wyrysów z operatu ewidencji gruntów i budynków.

Sposób i miejsce złożenia dokumentów:

  • osobiście w Biurze Obsługi Interesantów  ul. Mickiewicza 7 sektor A sala 1 stanowisko nr 3

  • Listownie przez operatora pocztowego

  • Za pomocą platformy ePUAP na adres elektronicznej skrzynki podawczej: /43m87xibay/skrytka

  • Za pomocą geoportalu Miasta Tarnobrzega

Termin i sposób załatwienia sprawy:

Do 7 dni

Tryb odwoławczy:

Nie przysługuje

Podstawa prawna:

- Prawo geodezyjne i kartograficzne z dnia 17 maja 1989 r.  

- Rozporządzenie Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 5 września 2013 r. w sprawie organizacji i trybu prowadzenia państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego

- Rozporządzenie Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 9 lipca 2014 r. w sprawie udostępniania materiałów państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego, wydawania licencji oraz wzoru Dokumentu Obliczenia Opłaty

Uwagi:

Jeżeli wnioskodawca nie jest właścicielem nieruchomości objętej wnioskiem lub podmiotem władającym gruntami objętymi tym wnioskiem, musi wskazać interes prawny oraz wskazać przepisy prawa, z których wywodzi swój interes prawny w dostępie do danych identyfikujących właściciela lub władającego nieruchomością.

 

Informacja o przetwarzaniu Pani/Pana danych osobowych znajduje się w załączniku "Klauzula RODO".
Prosimy o zapoznanie się z jej treścią.

 

Kontakt:
Wydział Geodezji i Gospodarki Gruntami
tel. 15 81 81 240

Załączniki

RODO docx, 20 kB

Powiadom znajomego