Zawiadomienie o zbyciu pojazdu
Wersja strony w formacie XMLKategoria sprawy | komunikacja, transport |
---|---|
Komórka odpowiedzialna | Wydział Komunikacji |
Kto może wystąpić z wnioskiem?
Zawiadomienie składa właściciel pojazdu lub jego pełnomocnik.
Wymagane dokumenty
Wypełnij prawidłowo zawiadomienie i dołącz do niego:
- kopię dokumentu, na podstawie którego nastąpiło zbycie pojazdu,
- pełnomocnictwo, w przypadku gdy strona działa przez pełnomocnika.
Opłaty
Zawiadomienie o zbyciu pojazdu nie podlega opłacie.
- 17,00 zł w przypadku złożenia pełnomocnictwa.
W przypadku, gdy pełnomocnikiem będzie Twój mąż, żona, rodzic, dziecko, rodzeństwo, dziadkowie, wnuki – złożenie pełnomocnictwa jest bezpłatne.
Prokura, jako szczególny rodzaj pełnomocnictwa, podlega opłacie.
Złożenie pełnomocnictwa możesz opłacić:
- przelewem na konto Urzędu Miasta Tarnobrzega: PKO S.A. I Oddział Tarnobrzeg nr 18 1240 2744 1111 0000 3990 9547,
- gotówką lub kartą w Kasie Urzędu Miasta Tarnobrzega przy ul. Mickiewicza 7.
Miejsce złożenia dokumentów
Wydział Komunikacji, Urząd Miasta Tarnobrzega, ul. Mickiewicza 7, 39-400 Tarnobrzeg, Biuro Obsługi Interesanta, Sektor A, Sala 2, tel. 15 81 81 271.
Termin i sposób załatwienia
Zawiadomienie o zbyciu pojazdu następuje bezzwłocznie.
Tryb odwoławczy
Nie występuje.
Podstawa prawna
- Ustawa z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym wraz z przepisami wykonawczymi.