W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Tarnobrzega

ul. Kościuszki 32
39-400 Tarnobrzeg

tel. centrala: (+48) 15 822 65 70
fax: (+48) 15 822 52 81
e-mail: um@um.tarnobrzeg.pl

skrzynka podawcza
e-PUAP Urzędu Miasta Tarnobrzega
:
/43m87xibay/skrytka

NIP: 867 000 76 81
Regon: 830413509

Wydanie zezwolenia na umieszczenie reklamy w pasie drogowym, przedłużenie zezwolenia na umieszczenie reklamy w pasie drogowym

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Kategoria sprawy Inne
Komórka odpowiedzialna Wydział Techniczno-Inwestycyjny i Drogownictwa

Kto może wystąpić w wnioskiem?

Z wnioskiem może wystąpić każdy kto zamierza umieścić urządzenia infrastruktury technicznej /obiektu budowlanego niezwiązane z potrzebami zarządzania drogami lub potrzebami ruchu drogowego wydanych przez zarządcę drogi.

Wymagane dokumenty do załatwienia sprawy: 

  • Wniosek o wydanie zezwolenia na umieszczenie reklamy w pasie drogowym

  • Przedłużenie zezwolenia na umieszczenie reklamy w pasie drogowym

Załączniki do wniosku:

1. Plan sytuacyjny w skali 1:500  z naniesioną lokalizacją reklamy

2. Projekt graficzno-kolorystyczny reklamy

3. Szkic konstrukcyjny reklamy z wymiarami

4. Aktualny odpis z Krajowego Rejestru Sądowego/Ewidencji Działalności Gospodarczej (jeżeli wnioskodawca jest podmiotem prowadzącym działalność gospodarczą)

5. Zgoda Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków w przypadku umieszczenia reklamy w strefie konserwatorskiej

6. Zgoda właściciela słupów energetycznych lub teletechnicznych w przypadku gdy reklama umieszczana jest na słupach

7. Zgoda właścicieli lub zarządców budynków w przypadku mocowania reklam do ścian budynków

Opłaty:

Za wydanie decyzji i wniosku nie pobiera się opłaty skarbowej.

Sposób i miejsce złożenia dokumentów:

Wniosek wraz z niezbędnymi dokumentami można:

1) złożyć osobiście w Biurze Obsługi Interesantów w budynku przy ul.Mickiewicza 7,

2) listownie przez operatora pocztowego,

3) za pomocą platformy ePUAP, na adres elektronicznej skrzynki podawczej: /43m87xibay/skrytka.

Termin załatwienia sprawy:

Decyzja zostaje wydana w terminie 14 dni od daty złożenia kompletnego wniosku lecz nie później niż w ciągu miesiąca.

Tryb odwoławczy:

Od wydanej decyzji przysługuje prawo wniesienia odwołania do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Tarnobrzegu za pośrednictwem Prezydenta Miasta Tarnobrzeg w terminie 14 dni od daty doręczenia decyzji.

Podstawa Prawna:

- Ustawa z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych.

- Ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane.

- Kodeks Postępowania Administracyjnego.

 

Informacja o przetwarzaniu Pani/Pana danych osobowych znajduje się w załączniku "Klauzula RODO".
Prosimy o zapoznanie się z jej treścią.

Kontakt:
Wydział Techniczno-Inwestycyjny i Drogownictwa
tel. 15-81-818-259
e-mail: techniczny@um.tarnobrzeg.pl

Załączniki

Klauzula RODO docx, 20 kB

Powiadom znajomego