W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Tarnobrzega

ul. Kościuszki 32
39-400 Tarnobrzeg

tel. centrala: (+48) 15 822 65 70
fax: (+48) 15 822 52 81
e-mail: um@um.tarnobrzeg.pl

skrzynka podawcza
e-PUAP Urzędu Miasta Tarnobrzega
:
/43m87xibay/skrytka

NIP: 867 000 76 81
Regon: 830413509

ogloszenie o wszczęciu postępowania

PREZYDENT MIASTA TARNOBRZEGA ZAWIADAMIA

 

o wszczęciu postępowania administracyjnego w sprawie o ustalenie i wypłatę odszkodowania za prawo użytkowania wieczystego nieruchomości oznaczonej nr ewid. 3627/104 o pow. 0,0041 ha, położonej w Tarnobrzegu, obręb 12 – Tarnobrzeg, powstałej z podziału działki ewidencyjnej nr 3627/1 o pow. 0,2145 ha, położonej w Tarnobrzegu, obręb 12 – Tarnobrzeg, która przeszła z mocy prawa na własność Miasta Tarnobrzeg z dniem, w którym decyzja Prezydenta Miasta Tarnobrzega nr 4/23 znak: UAB-III.6740.4.6.2023 z dnia 20.09.2023 r. o zezwoleniu na realizacje inwestycji drogowej pn. „Rozbudowa drogi powiatowej ul. Skłodowskiej – Curie w Tarnobrzegu obręb Tarnobrzeg od km 0+620,60 do km 0+649,60” stała się ostateczna.

Załączniki

Powiadom znajomego