W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie,
w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza,
że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym.
Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.
Zamówienie na : Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowych wraz z nadzorem autorskim dla zadania inwestycyjnego pn.: „Przebudowa budynku Kuchni (oficyny) w Zespole Pałacowym”.
Zamówienie na : „Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej wraz z nadzorem autorskim dla zadania inwestycyjnego pn.: „Przebudowa budynku MARINY wraz ze zmianą sposobu użytkowania”.
Zamówienie na : „Modernizacja budynku Urzędu Miasta w Tarnobrzegu przy ul. Mickiewicza 7 – instalacja systemu oddymiania klatki schodowej oraz oświetlenia awaryjnego”.