W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Tarnobrzega

ul. Kościuszki 32
39-400 Tarnobrzeg

tel. centrala: (+48) 15 822 65 70
fax: (+48) 15 822 52 81
e-mail: um@um.tarnobrzeg.pl

skrzynka podawcza
e-PUAP Urzędu Miasta Tarnobrzega
:
/43m87xibay/skrytka

NIP: 867 000 76 81
Regon: 830413509

Zapewnienie dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Kategoria sprawy Niepełnosprawni
Komórka odpowiedzialna Koordynator do spraw dostępności

Kto może wystąpić z wnioskiem?

Zgodnie z ustawą z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami,  każdy - bez konieczności wykazania interesu prawnego lub faktycznego - ma prawo złożyć do Urzędu Miasta Tarnobrzega informację o braku dostępności architektonicznej
(w zakresie lokalizacji siedzib Urzędu) lub informacyjno-komunikacyjnej (w zakresie świadczenia usług przez  Urząd), o których mowa odpowiednio w art. 6 pkt 1 lub 3 

Wymagane dokumenty do załatwienia sprawy:

  1. dane kontaktowe wnioskodawcy;

  2. wskazanie bariery utrudniającej lub uniemożliwiającej dostępność w zakresie architektonicznym lub informacyjno-komunikacyjnym;

  3. wskazanie sposobu kontaktu z wnioskodawcą;

  4. wskazanie preferowanego sposobu zapewnienia dostępności, jeżeli dotyczy;

  5. podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie, nie później niż w ciągu 14 dni od dnia złożenia wniosku. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym wnoszącego żądanie, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące od dnia wystąpienia z żądaniem;

  6. jeżeli zapewnienie dostępności cyfrowej nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji.

Termin załatwienia sprawy:

Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie, nie później niż w ciągu 14 dni od dnia złożenia wniosku. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym wnoszącego żądanie, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli zapewnienie dostępności cyfrowej nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji.

Sposób i miejsce złożenia dokumentów:

Wnioski o zapewnienia dostępności dotyczące działalności Urzędu Miasta Tarnobrzega można składać w następujący sposób:

  • drogą pocztową na adres: 
    Urząd Miasta Tarnobrzega
    ul. Kościuszki 32, 39-400 Tarnobrzeg,

  • drogą elektroniczną na adres: 
    • Koordynatora do spraw dostępności: m.sedyka@um.tarnobrzeg.pl,
      lub
    • Kancelarii Ogólnej Urzędu: um@um.tarnobrzeg.pl,
      lub
    • poprzez ePUAP: /43m87xibay/skrytka

 

Informacja o przetwarzaniu Pani/Pana danych osobowych znajduje się w załączniku "Klauzula RODO".
Prosimy o zapoznanie się z jej treścią.

Załączniki

Klauzula RODO docx, 19 kB

Powiadom znajomego