W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Tarnobrzega

ul. Kościuszki 32
39-400 Tarnobrzeg

tel. centrala: (+48) 15 822 65 70
fax: (+48) 15 822 52 81
e-mail: um@um.tarnobrzeg.pl

skrzynka podawcza
e-PUAP Urzędu Miasta Tarnobrzega
:
/43m87xibay/skrytka

NIP: 867 000 76 81
Regon: 830413509

Uzyskanie wpisu/zmiany wpisu do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Kategoria sprawy Działalność gospodarcza
Komórka odpowiedzialna Wydział Gospodarki Komunalnej i Środowiska

Kto może wystąpić z wnioskiem?

Właściciel firmy lub pełnomocnik.

Wymagane dokumenty do załatwienia sprawy:

Wniosek. W załączeniu wzór wniosku o wpis/zmianę wpisu do rejestru  - Załącznik nr 1. 

Oświadczenie: W załączeniu wzór oświadczenia - Załącznik nr 2. 

Opłaty:

  • 50 zł za dokonanie wpisu,

  • 25 zł za dokonanie zmiany w zakresie rozszerzenia działalności, 

  • 17 zł za dokonanie zmiany adresu lub nazwy firmy,

  • 17 zł za udzielenie pełnomocnictwa do reprezentowania.

Sposób i miejsce złożenia dokumentów:

1) osobiście w Biurze Obsługi Interesantów,

2) listownie przez operatora pocztowego,

3) za pomocą platformy ePUAP, na adres elektronicznej skrzynki podawczej: /43m87xibay/skrytka

Termin załatwienia sprawy:

Niezwłocznie, jednakże w przypadku sprawy wymagającej postępowania wyjaśniającego  w ciągu miesiąca od daty wpływu kompletnego wniosku.

Tryb odwoławczy:

Do samorządowego kolegium odwoławczego. Odwołanie wnieś za pośrednictwem urzędu. Masz na to 14 dni od dnia otrzymania decyzji. Za złożenie odwołania nie płacisz opłaty skarbowej.

Podstawa prawna: 

- Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz.U. z 2021, poz.735 z poźn. zm.)

- ustawa z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu porządku i czystości w gminach (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz.888 z późn. zm.)

- Ustawa z dnia 6 marca 2018r prawo przedsiębiorców (Dz. U. z 2021r. poz. 162 ze zm.)

- ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (Dz.U. z 2021r poz. 1923 ze zm.)

- ustawa z dnia 11 września 2015r. o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym (t.j. Dz. U. 2020, poz.1893 z późn. zm.)

- ustawa z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo  ochrony środowiska (Dz.U. z 2021r.  poz. 1973)

- Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 12 listopada 2002 r. w sprawie wymagań dla pojazdów asenizacyjnych (Dz. U.2002  Nr 193, poz. 1617).

- ustawa z dnia  14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j.Dz. U. z 2021 r., poz.779).

Uwagi:

Zaświadczenie o wpisie  doręczane jest pocztą lub przez upoważnionego gońca za zwrotnym potwierdzeniem odbioru. Może być odebrana osobiście w uzgodnionym terminie  w Biurze Obsługi Interesantów przy ul. Mickiewicza 7.

 

Informacja o przetwarzaniu Pani/Pana danych osobowych znajduje się w załączniku "Klauzula RODO".
Prosimy o zapoznanie się z jej treścią.

 

Kontakt:
Wydział Gospodarki Komunalnej i Środowiska
tel. 158226570  wew.229

Załączniki

Klauzula RODO docx, 16 kB

Powiadom znajomego