W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Tarnobrzega

ul. Kościuszki 32
39-400 Tarnobrzeg

tel. centrala: (+48) 15 822 65 70
fax: (+48) 15 822 52 81
e-mail: um@um.tarnobrzeg.pl

skrzynka podawcza
e-PUAP Urzędu Miasta Tarnobrzega
:
/43m87xibay/skrytka

NIP: 867 000 76 81
Regon: 830413509

Wyłączenie gruntów z produkcji rolniczej i leśnej

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Kategoria sprawy nieruchomości
Komórka odpowiedzialna Wydział Geodezji i Gospodarki Gruntami

Kto może wystąpić z wnioskiem?

  • osoby fizyczne

  • osoby prawne

Wymagane dokumenty:

  • dowód stwierdzający prawo dysponowania nieruchomością przez właściciela, posiadacza samoistnego, zarządcę lub użytkownika, użytkownika wieczystego, dzierżawcę.

  • wyrys z mapy ewidencyjnej gruntów z uwzględnieniem klasyfikacji gruntów (wykonanym przez Grodzki Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej – wniosek do pobrania w Biurze Obsługi Interesantów),

  • wypis z ewidencji gruntów,

  • wypis i wyrys z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, a w przypadku braku planu – kopia decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania przestrzennego,

  • kopia projektu zagospodarowania działki sporządzonego przez osobę uprawnioną wraz z załączonym rozliczeniem powierzchni.

Opłaty:

Nie podlega opłacie skarbowej

Sposób i miejsce złożenia dokumentów:

  • osobiście w Kancelarii Ogólnej Urzędu Miasta Tarnobrzega ul. Mickiewicza 7 parter

  • osobiście w Biurze Obsługi Interesantów ul. Mickiewicza 7 sektor A sala 1 stanowisko nr 4

  • Listownie przez operatora pocztowego

  • Za pomocą platformy ePUAP na adres elektronicznej skrzynki podawczej: /43m87xibay/skrytka

Termin i sposób załatwienia sprawy:

Prezydent Miasta wydaje decyzję administracyjną w terminie do 1 miesiąca. W sprawach szczególnie skomplikowanych termin wydania decyzji może ulec przedłużeniu do 2 miesięcy, o czym wnioskodawca zostanie poinformowany.

Tryb odwoławczy:

Od decyzji przysługuje wnioskodawcy odwołanie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego  za pośrednictwem Prezydenta Miasta w terminie 14 dni od dnia otrzymania.

Podstawa prawna:

- ustawa z dnia 3 lutego 1995 r. o ochronie gruntów rolnych i leśnych 

- ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego 

- ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej 

Uwagi:

Osoba, która uzyskała zezwolenie na wyłączenie gruntów z produkcji rolnej ma obowiązek uiszczenia należności i opłat rocznych.

 

Informacja o przetwarzaniu Pani/Pana danych osobowych znajduje się w załączniku "Klauzula RODO".
Prosimy o zapoznanie się z jej treścią.

 

Kontakt:
Wydział Geodezji i Gospodarki Gruntami
tel. 15 81 81 240

Załączniki

Powiadom znajomego