W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Tarnobrzega

ul. Kościuszki 32
39-400 Tarnobrzeg

tel. centrala: (+48) 15 822 65 70
fax: (+48) 15 822 52 81
e-mail: um@um.tarnobrzeg.pl

skrzynka podawcza
e-PUAP Urzędu Miasta Tarnobrzega
:
/43m87xibay/skrytka

NIP: 867 000 76 81
Regon: 830413509

Wydanie decyzji na przeprowadzenie imprezy powodującej utrudnienia w ruchu drogowym lub wymagającej korzystania z drogi w sposób szczególny

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Kategoria sprawy Skargi i wnioski
Komórka odpowiedzialna Wydział Techniczno-Inwestycyjny i Drogownictwa

Kto może wystąpić w wnioskiem?

Z wnioskiem może wystąpić każdy kto zamierza przeprowadzić imprezę w granicach pasa drogowego dróg publicznych będących w Zarządzie Prezydenta Miasta Tarnobrzega.

Wymagane dokumenty do załatwienia sprawy:

Wniosek o wydanie decyzji na przeprowadzenie imprezy powodującej utrudnienia w ruchu drogowym lub wymagającej korzystania z drogi w sposób szczególny.

Do wniosku o wydanie zezwolenia na przeprowadzenie imprezy należy dołączyć:

1) Program imprezy,

2) Szczegółowy regulamin imprezy,

3) Plan zabezpieczenia trasy / miejsca imprezy,

4) Wykaz osób odpowiedzialnych za prawidłowy przebieg i zabezpieczenie imprezy,

5) Podpisane zobowiązanie do przywrócenia pasa drogowego do stanu poprzedniego.

Opłaty:

Zezwolenie podlega opłacie skarbowej w wysokości 48,00 zł, w przypadku podmiotów nie zwolnionych z przedmiotowej opłaty, zgodnie z art. 7 Ustawy z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej.

Sposób i miejsce złożenia dokumentów:

Wniosek wraz z niezbędnymi dokumentami można: 

1) złożyć osobiście w Biurze Obsługi Interesantów w budynku przy ul.Mickiewicza 7,

2) listownie przez operatora pocztowego,

3) za pomocą platformy ePUAP, na adres elektronicznej skrzynki podawczej: /43m87xibay/skrytka.

Termin załatwienia sprawy:

Decyzja zostaje wydana w terminie co najmniej 7 dni przed planowanym terminem rozpoczęcia imprezy.

Tryb odwoławczy:

Od wydanej decyzji przysługuje prawo wniesienia odwołania do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Tarnobrzegu za pośrednictwem Prezydenta Miasta Tarnobrzeg w terminie 14 dni od daty doręczenia decyzji.

Podstawa Prawna:

- Ustawa z dnia 20 czerwca 1997 r. prawo o ruchu drogowym

- Kodeks Postępowania Administracyjnego.

 

Informacja o przetwarzaniu Pani/Pana danych osobowych znajduje się w załączniku "Klauzula RODO".
Prosimy o zapoznanie się z jej treścią.

Kontakt:
Wydział Techniczno-Inwestycyjny i Drogownictwa
tel. 15-81-818-259
e-mail: techniczny@um.tarnobrzeg.pl

Załączniki

Klauzula RODO docx, 15 kB

Powiadom znajomego