Wniosek o wydanie nowego dowodu rejestracyjnego z powodu zmiany nazwiska, adresu
Wersja strony w formacie XMLKategoria sprawy | komunikacja, transport |
---|---|
Komórka odpowiedzialna | Wydział Komunikacji |
Kto może wystąpić z wnioskiem?
Wniosek składa właściciel pojazdu lub jego pełnomocnik.
Wymagane dokumenty
Wypełnij prawidłowo wniosek i dołącz do niego:
- dotychczasowy dowód rejestracyjny,
- dokument potwierdzający zmianę nazwiska lub adresu.
Opłaty
Wydanie nowego dowodu rejestracyjnego podlega opłacie.
Wysokość opłat:
- 54,00 zł – wydanie nowego dowodu rejestracyjnego,
- 18,50 zł w przypadku konieczności wydania pozwolenia czasowego na okres do momentu wydania nowego dowodu rejestracyjnego,
- 17,00 zł w przypadku złożenia pełnomocnictwa.
W przypadku gdy pełnomocnikiem będzie Twój mąż, żona, rodzic, dziecko, rodzeństwo, dziadkowie, wnuki – złożenie pełnomocnictwa jest bezpłatne. Prokura, jako szczególny rodzaj pełnomocnictwa, podlega opłacie.
Wydanie dokumentów możesz opłacić:
- przelewem na konto Urzędu Miasta Tarnobrzega: PKO S.A. I Oddział Tarnobrzeg nr 18 1240 2744 1111 0000 3990 9547,
- gotówką lub kartą w Kasie Urzędu Miasta przy ul. Mickiewicza 7.
Miejsce złożenia dokumentów
Wydział Komunikacji, Urząd Miasta Tarnobrzega, ul. Mickiewicza 7, 39-400 Tarnobrzeg, Biuro Obsługi Interesanta, Sektor A, Sala 2, tel. 15 81 81 271.
Termin i sposób załatwienia
Wniosek jest realizowany bezzwłocznie.
Tryb odwoławczy
Nie występuje.
Podstawa prawna
- Ustawa z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym wraz z przepisami wykonawczymi.