W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Tarnobrzega

ul. Kościuszki 32
39-400 Tarnobrzeg

tel. centrala: (+48) 15 822 65 70
fax: (+48) 15 822 52 81
e-mail: um@um.tarnobrzeg.pl

skrzynka podawcza
e-PUAP Urzędu Miasta Tarnobrzega
:
/43m87xibay/skrytka

NIP: 867 000 76 81
Regon: 830413509

Informujemy, że w piątek 7 stycznia 2022 r. Urząd Miasta Tarnobrzega będzie nieczynny, pełniony będzie jedynie dyżur

W związku z tym, że dzień 1 stycznia 2022 r. (Nowy Rok) przypadał w sobotę, co rodzi konieczność obniżenia wymiaru czasu pracy pracowników, 
dzień 7 stycznia 2022 r. ustalony został przez Prezydenta Miasta Tarnobrzega dniem wolnym od pracy.
Pełniony będzie jedynie dyżur w budynku przy ul. Adama Mickiewicza 7 w godzinach 9.00 – 13.00 przez:
- Urząd Stanu Cywilnego – w zakresie bieżącej rejestracji zgonów i sporządzania aktów zgonów. 
- Kancelaria Ogólna  - odbieranie bieżącej korespondencji.
Dzień wolny z zamian za święto wypadające w sobotę wynika z art. 130 § 2 Kodeksu pracy oraz ustawy z dnia 18 stycznia 1951 roku o dniach wolnych od pracy.

Zarządzenie nr 416/2021 Prezydenta Miasta Tarnobrzega z 2 grudnia 2021 r.

Powiadom znajomego