Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych.
Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia.
Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.
Więcej informacji w naszej polityce prywatności.
W celu realizacji zdań związanych z zapewnieniem dostępności architektonicznej, informacyjno-komunikacyjnej oraz cyfrowej w Urzędzie Miasta Tarnobrzega wyznacza się osoby do pełnienia odpowiednich funkcji:
1) funkcję koordynatora do spraw dostępności cyfrowej pełni:
Janusz Wójcikowski adres: ul. Tadeusza Kościuszki 30 (Biuro Informatyki), 39-400 Tarnobrzeg tel. 15 81 81 515 e-mail: j.wojcikowski@um.tarnobrzeg.pl
2) funkcję koordynatora do spraw dostępności architektonicznej oraz dostępności informacyjno-komunikacyjnejpełni:
Katarzyna Magda adres: ul. Tadeusza Kościuszki 32 (pok. 100), 39-400 Tarnobrzeg tel. 15 81 81 583 e-mail: k.magda@um.tarnobrzeg.pl
Ustawa z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami wprowadza obowiązek sporządzenia planu działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami przez te podmioty publiczne, które zgodnie ustawą wyznaczyły koordynatora do spraw dostępności. Urząd Miasta Tarnobrzega realizując...
Podmiot publiczny jest zobowiązany do złożenia raportu o stanie zapewniania dostępności, zgodnie zapisami art. 11 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz. U. z 2020 r. poz. 1062). Raport do końca marca powinien także zostać opublikowany na stronie BIP danego podmiotu lub jego stronie...