W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Tarnobrzega

ul. Kościuszki 32
39-400 Tarnobrzeg

tel. centrala: (+48) 15 822 65 70
fax: (+48) 15 822 52 81
e-mail: um@um.tarnobrzeg.pl

skrzynka podawcza
e-PUAP Urzędu Miasta Tarnobrzega
:
/43m87xibay/skrytka

NIP: 867 000 76 81
Regon: 830413509

Informujemy, że w piątek 15 kwietnia 2022 r. Urząd Miasta Tarnobrzega będzie nieczynny, pełniony będzie jedynie dyżur

Informujemy, że dzień 15 kwietnia 2022 r. (Wielki Piątek) ustalony został przez Prezydenta Miasta Tarnobrzega dniem wolnym od pracy dla pracowników Urzędu Miasta Tarnobrzega.

Pełniony będzie jedynie dyżur, który odbywał się będzie w godzinach 9.00 – 13.00 w budynku przy ul. Adama Mickiewicza 7, realizowany przez:

- Urząd Stanu Cywilnego – w zakresie bieżącej rejestracji zgonów i sporządzania aktów zgonów.

- Kancelaria Ogólna - w zakresie odbierania bieżącej korespondencji.

Zarządzenie nr 417/2021 Prezydenta Miasta Tarnobrzega z 2 grudnia 2021 r.

Powiadom znajomego