Ogłoszenie Prezydenta Miasta Tarnobrzega o naborze wstępnych zgłoszeń o dofinansowanie z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków
Ogłoszenie Prezydenta Miasta Tarnobrzega o naborze wstępnych zgłoszeń
o dofinansowanie z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków
W związku z ogłoszeniem o naborze wniosków o dofinansowanie w ramach Rządowego Programu Odbudowy Zabytków ustanowionego Uchwałą Nr 232/2022 Rady Ministrów z dnia 23 listopada 2022 roku, Miasto Tarnobrzeg ogłasza nabór wstępnych zgłoszeń do dofinansowania w formie dotacji z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków.
Podmioty uprawnione mogą ubiegać się za pośrednictwem Miasta Tarnobrzega o udzielenie dotacji na nakłady konieczne, określone w art. 77 ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami, na wykonanie prac konserwatorskich, restauratorskich lub robót budowlanych przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków lub znajdującym się w ewidencji zabytków.
Wstępne zgłoszenia należy składać w Biurze Obsługi Interesanta Urzędu Miasta Tarnobrzega, ul. Mickiewicza 7, stanowisko nr 5, lub przesłać drogą pocztową przesyłką poleconą na adres: Urząd Miasta Tarnobrzega, ul. Kościuszki 32, 39-400 Tarnobrzeg w terminie do dnia 16.01.2023 r. do godz. 15.30.
O zachowaniu terminu decyduje data złożenia wstępnego zgłoszenia bezpośrednio w Urzędzie Miasta Tarnobrzega lub wpływu do Urzędu Miasta Tarnobrzega drogą pocztową.
Szczegółowe zasady naboru zawarte są w ogłoszeniu Prezydenta Miasta Tarnobrzega o naborze wstępnych zgłoszeń o dofinansowanie z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków.
Wstępne zgłoszenie należy złożyć na formularzu, którego wzór stanowi załącznik do ww. ogłoszenia Prezydenta Miasta Tarnobrzega.