W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Tarnobrzega

ul. Kościuszki 32
39-400 Tarnobrzeg

tel. centrala: (+48) 15 822 65 70
fax: (+48) 15 822 52 81
e-mail: um@um.tarnobrzeg.pl

skrzynka podawcza
e-PUAP Urzędu Miasta Tarnobrzega
:
/43m87xibay/skrytka

NIP: 867 000 76 81
Regon: 830413509

Informacja o wyborze wstępnych zgłoszeń o udzielenie dotacji współfinansowanej z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków

Informacja o wyborze wstępnych zgłoszeń o udzielenie dotacji współfinansowanej z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków


W związku z ogłoszeniem o naborze wniosków o dofinansowanie w ramach Rządowego Programu Odbudowy Zabytków ustanowionego Uchwałą Nr 232/2022 Rady Ministrów z dnia 23 listopada 2022 roku, w dniu 28 lutego 2023 r. Prezydent Miasta Tarnobrzega ogłosił nabór wstępnych zgłoszeń 
o udzielenie dotacji współfinansowanej z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków na prace konserwatorskie, restauratorskie lub roboty budowlane przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków lub znajdującym się w gminnej ewidencji zabytków.


Podmioty uprawnione mogą ubiegać się za pośrednictwem Miasta Tarnobrzega o udzielenie dotacji na nakłady konieczne, określone w art. 77 ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami, na wykonanie prac konserwatorskich, restauratorskich lub robót budowlanych przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków lub znajdującym się w ewidencji zabytków. O udzielenie dotacji mogą ubiegać się podmioty posiadające tytuł prawny do zabytku wynikający z prawa własności, użytkowania wieczystego, trwałego zarządu, ograniczonego prawa rzeczowego albo stosunku zobowiązaniowego.


Wstępne zgłoszenia składane były od 28.02.2023 r. do 7.03.2023 r. do godz. 15.30.  

W wyniku naboru wpłynęło 10 wstępnych zgłoszeń na następujące obiekty:

1) Parafia Rzymskokatolicka p. w. św. Marii Magdaleny w Tarnobrzegu – Miechocinie, 
2) kapliczka – ul. Dzikowska 46,
3) Nieruchomość - ul. Sienkiewicza 5,
4) Nieruchomość - ul. Sienkiewicza 7,
5) Nieruchomość – ul. Sienkiewicza 3,
6) Klasztor OO. Dominikanów pw. Wniebowzięcia NMP – 2 wstępne zgłoszenia,
7) Nieruchomość - Plac Bartosza Głowackiego 41,
8) dawna dozorcówka – ul. Skrajna 1,
9) Stajnia w zespole folwarcznym, os. Zakrzów.


Komisja powołana Zarządzeniem nr 91/2023 Prezydenta Miasta Tarnobrzega z dnia 1.03.2023 r. do oceny wstępnych zgłoszeń, wybrała do złożenia o dofinansowanie z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków 7 zgłoszeń tj.

1) Nieruchomość - Plac Bartosza Głowackiego 41,
2) Parafia Rzymskokatolicka p. w. św. Marii Magdaleny w Tarnobrzegu – Miechocinie,
3) Klasztor OO. Dominikanów pw. Wniebowzięcia NMP – 2 wstępne zgłoszenia,
4) Stajnia w zespole folwarcznym, os. Zakrzów,
5)  Nieruchomość - ul. Sienkiewicza 7,
6) Nieruchomość - ul. Sienkiewicza 5.

Powiadom znajomego