W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Tarnobrzega

ul. Kościuszki 32
39-400 Tarnobrzeg

tel. centrala: (+48) 15 822 65 70
fax: (+48) 15 822 52 81
e-mail: um@um.tarnobrzeg.pl

skrzynka podawcza
e-PUAP Urzędu Miasta Tarnobrzega
:
/43m87xibay/skrytka

NIP: 867 000 76 81
Regon: 830413509

Informacja o wyborze wniosków o udzielenie dotacji z Rządowego Programu Odbudowy Zabuyków - edycja 2

W związku z ogłoszeniem Prezydenta Miasta Tarnobrzega o naborze wniosków o udzielenie dotacji z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków – edycja 2 z dnia 2 sierpnia 2023 r. informujemy, iż w wyniku naboru wpłynęło 2 wnioski o udzielenie dotacji na następujące obiekty:

1) Parafia Rzymskokatolicka p. w. św. Marii Magdaleny w Tarnobrzegu – Miechocinie, 

2) Nieruchomość - ul. Sienkiewicza 7.

Komisja powołana Zarządzeniem nr 288/2023 Prezydenta Miasta Tarnobrzega z dnia 07.08.2023 r. do oceny wniosków o udzielenie dotacji, wybrała do złożenia o dofinansowanie z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków - edycja 2 wszystkie złożone wnioski.

Podmioty uprawnione mogły ubiegać się za pośrednictwem Miasta Tarnobrzega o udzielenie dotacji na nakłady konieczne, określone w art. 77 ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami, na wykonanie prac konserwatorskich, restauratorskich lub robót budowlanych przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków lub znajdującym się w ewidencji zabytków. O udzielenie dotacji mogły ubiegać się podmioty posiadające tytuł prawny do zabytku wynikający z prawa własności, użytkowania wieczystego, trwałego zarządu, ograniczonego prawa rzeczowego albo stosunku zobowiązaniowego.

Powiadom znajomego