Ogłoszenie Prezydenta Miasta Tarnobrzega o naborze wstępnych zgłoszeń o udzielenie dotacji współfinansowanej z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków na prace konserwatorskie, restauratorskie lub roboty budowlane przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków lub znajdującym się w gminnej ewidencji zabytków
W związku z ogłoszeniem o naborze wniosków o dofinansowanie w ramach Rządowego Programu Odbudowy Zabytków ustanowionego Uchwałą Nr 232/2022 Rady Ministrów z dnia 23 listopada 2022 roku, Prezydent Miasta Tarnobrzega ogłasza nabór wstępnych zgłoszeń o udzielenie dotacji współfinansowanej z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków, zwanej dalej „dotacją”.
Podmioty uprawnione mogą ubiegać się za pośrednictwem Miasta Tarnobrzega o udzielenie dotacji na nakłady konieczne, określone w art. 77 ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami, na wykonanie prac konserwatorskich, restauratorskich lub robót budowlanych przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków lub znajdującym się w ewidencji zabytków.
Wstępne zgłoszenie o udzielenie dotacji należy złożyć w Kancelarii Urzędu Miasta Tarnobrzega, ul. Mickiewicza 7 lub przesłać drogą pocztową przesyłką poleconą na adres: Urząd Miasta Tarnobrzega, ul. Kościuszki 32, 39-400 Tarnobrzeg, w terminie do dnia 07.03.2023 r. do godz. 15.30.
O zachowaniu terminu decyduje data złożenia wstępnego zgłoszenia bezpośrednio w Urzędzie Miasta Tarnobrzega lub wpływu do Urzędu Miasta Tarnobrzega drogą pocztową.
Szczegółowe zasady naboru zawarte są w ogłoszeniu Prezydenta Miasta Tarnobrzega o naborze wstępnych zgłoszeń o udzielenie dotacji współfinansowanej z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków.
Wstępne zgłoszenie o udzielenie dotacji współfinansowanej z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków należy złożyć na formularzu, którego wzór stanowi załącznik do ww. ogłoszenia.