W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Tarnobrzega

ul. Kościuszki 32
39-400 Tarnobrzeg

tel. centrala: (+48) 15 822 65 70
fax: (+48) 15 822 52 81
e-mail: um@um.tarnobrzeg.pl

skrzynka podawcza
e-PUAP Urzędu Miasta Tarnobrzega
:
/43m87xibay/skrytka

NIP: 867 000 76 81
Regon: 830413509

Informacja Urzędu Miasta Tarnobrzega w sprawie organizacji pracy Urzędu w dniu 02.05.2024 r.

Uprzejmie informujemy, że w dniu 2 maja 2024 roku Urząd Miasta Tarnobrzega będzie otwarty dla Interesantów w godzinach:

09:00 - 13:00.

Informujemy, że otwarty będzie jedynie budynek przy ul. Adama Mickiewicza 7 (parter), zapewniający obsługę Interesantów w poniższych zakresach:

  1. Przyjmowanie korespondencji.
  2. Rejestracja zgonów i sporządzanie aktów zgonu.
  3. Rejestracja pojazdów oraz prawa jazdy.
  4. Dowody osobiste, ewidencja ludności, ewidencja działalności gospodarczej, zezwolenia na sprzedaż napojów alkoholowych.
  5. Przyjmowanie wniosków i pism oraz ich sprawdzanie pod względem formalnym w zakresie podatków.
  6. Udzielanie informacji w zakresie spraw związanych z nieruchomościami oraz wydawanie wypisów i wyrysów z GODGIK.
  7. Kasa Urzędu.


Podstawa prawna: Zarządzenie nr 77/2024 Prezydenta Miasta Tarnobrzega z dnia 29 lutego 2024 r. w sprawie ustanowienia dnia 2 maja 2024 roku dniem wolnym od pracy dla pracowników Urzędu Miasta Tarnobrzega

Załączniki

Powiadom znajomego